Thursday, 27 October 2011

segalanya tinggal kenangan part 1


rindunye mi kat bi waktu ni....bile mi tgok balik video2 kite sayang.....mi terlalu rindukan bi saat ni......kalaulah bi masih ade tuk temankan mi mase ni.....selalu klu mlm2 camni mesti kite tga bergayut kt hp sampai tertido kan sayang.....

bi ingat lagi x video ni.....mi suruh bi ckap bi saygkan mi...hehehe.....tapi lmbat bi nk ckap tw...malu org tgok..haha.....mi nk rakam bi cakap..tp lambat sgt bi ckap...last2 mi majuk mi da tertekan off record baru bi cakap...huhuhu~....separuh je bi ckap bi syg kt mi sempat record tw...


rindunye nak tgok bi renung mi macam ni....kenape kdg2 mi rase yg bi masih ade......susah mi nk terima hakikat ni sayang......dulu bi janji gn mi yg bi akan menemani mi tuk selama-lamanya......bi janji yg bi x kan tinggalkan mi....kite rancang nk kahwin tahun depan...tp x kesampaian hasrat kite sayang.....

mase ni kite kelua makan dekat gn rumah sewa mi....sanggup bi dtg naik moto mlm2 dari kuis bangi ke nilai....dulu mase mule2 kite couple time lepas STAM..2007....bi umo 20 tahun..mi pulak umo 18 tahun...lepas tu mi dapat blaja kt USIM....course pengajian quran n sunnah...bi sambung amik STPM...mase tu susah kite nk jumpe kn sayang...bi kt kelantan..mi kt nilai...huhu...lepas tu thun 2008 bi dapat blaja kt KUIS,bangi..course bahasa arab....hepy sgt2 mi mase tu tw sayang..sebb jarak bukan lg menjadi penghalang kite.....

boleh katekan tiap minggu mesti kite kelua makan same kan sayang...mi rindu sgt2 nk mkn same2 gn bi.....tempat yg kite slalu g mkan kt kedai selera anak timur kt nilam court nilai impian....tu je la tempat yg pling dekat kn sayang.....x kn nk naik moto same gn bi...hehehe.....


hahaha...asal mi tgok je gmbar ni mesti mi gelak sayang..haha...bi nakal tw...saje je amik gambar ni...mi nk buang tp bi x bg.....saje je sayang mi ni tw....buruk giler la....da la ade nasi kt mulut..bi saje je snap kan...hahaha....mi rindu sgt2 kt bi................


dulu impian kite same2 nak mohon kpli jqaf pastu kahwin....tp x sempat bi nk mohon.....sayang doakan mi dapat jqaf ye sayang.......tu impian kite bersama.....

bi tahu x.....tiap malam sebelum tido mi akan tgok gambar2 bi......mi akan peluk sweater hitam yg bi selalu pakai ni.....tu je yg dapat ubat rindu mi pd bi.....mi rindu sgt2 kt bi.....mi syg sgt2 kt bi........insyaallah bi yg pertama dan terakhir bg mi..............................

Jangan simpan kata-kata cinta pada orang yang tersayang sehingga dia meninggal dunia lantaran akhirnya kamu terpaksa catatkan kata-kata cinta itu pada pusaranya...Sebaliknya ucapkan kata-kata cinta yang tersimpan dibenakmu itu sekarang selagi ada hayatnya...

No comments:

Post a Comment